حضور مهندس اولیاء نماینده یزد و صدوق در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد


یزدفردا :در آستانه سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکو کاری مهندس اولیاء باحضور در کمیته امداد امام استان با مدیر کل و معاونین و رؤسای واحدهای این نهاد دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه مهندس نصیری مدیر کل ، معاونین و همچنین مسئولین شاخه های یزد و صدوق به بیان نظرات و دیدگاههای خود در امر امداد رسانی به محرومین پرداختند.
نماینده مردم یزد وصد وق با قدردانی از زحمات و برنامه های مدیر کل و مسئولان کمیته امداد امام استان افزود ، با گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی ، کمیته امداد حضرت امام باید مدل های جدیدی را برای خدمت رسانی به محرومین ارائه نماید و کمیته امداد استان با توجه به وجود کارشناسان توانمند می تواند برای کل کشور الگو باشد.
عضو کمیته عمران مجلس شورای اسلامی اظهارداشت گزارش ها و تحلیل های آماری کمیته امداد می تواند برای مسئولین استان و کشور مؤثر واقع شده و شاخصی باشد تا آسیب ها و مشکلات اجتماعی مردم مورد رصد قرار گیرد. وی باتوجه به اجرای طرح هد فمند کردن یارانه ها از مسئولین کمیته امداد خواست با تحلیل های کارشناسانه خود نکته نظرات و پیشنهادات لازم برای ارائه به دولت و مجلس آماده نماید تا با اجرای این طرح ، مشکلاتی برای طبقه محروم جامعه ایجاد نشود.
وی با تاکید به واگذاری امور امدادی به محلات مختلف و نظارت کمیته امداد اظهار داشت خوشبختانه نهادهای مردمی در محلات مختلف شکل گرفته و در این راستا می توانند بعنوان بازوی امداد عمل کنند . از موضوعات دیگر این جلسه ، طرح در دست اقدام کمیته امداد برای تامین مسکن محرومان بود که مقرر شد با هماهنگی نماینده مردم یزد و صدوق و دستگاههای اجرائی ذیربط در استان مشکل تامین زمین برای خانه سازی محرومان مرتفع گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا